Veelgestelde Vragen

1) Hoe weet ik wat de juiste schoenmaat van mijn kind is?

2) Hoe gaat het bestellen?

3) Hoe kan ik betalen?

4) Kan ik ruilen of mijn geld terug krijgen?

5) Hoe kan ik retourneren?

6) Contact opnemen met Shoebana.


Hoe weet ik wat de juiste schoenmaat van mijn kind is?

Tip! Twijfelt u over de juiste maat? Bestel dan 2 maten om te passen. Die niet passen kunt u dan gratis terugsturen.

Om de kans te verkleinen dat u de verkeerde maat schoenen bestelt, is er een maattabel ontwikkeld waarmee u bij twijfel eenvoudig de juiste schoenenmaat van uw kind kunt opmeten. U kunt de maattabel hier downloaden.

U kunt met de maattabel op 2 manieren de juiste schoenmaat opmeten.

Optie 1) U meet het voetje van uw kind nauwkeurig met een liniaal. Vervolgens leest u direct af welke maat schoenen uw kind heeft.

Optie 2) U kunt de maattabel uitprinten en het voetje van uw kind op de maattabel plaatsen. U kunt vervolgens direct de juiste maat aflezen.

Vrijwel al onze kinderschoenen vallen ongeveer een maat groter uit. De merken die wij verkopen hebben namelijk al rekening gehouden met extra groeiruimte. U hoeft daarom zelf geen maat groter te bestellen voor extra groeiruimte.


Hoe kan ik bestellen?

Bestellen op Shoebana.nl is zeer eenvoudig en veilig! Binnen enkele stappen kunt u een bestelling plaatsen.

1) U kiest leuke schoentjes uit en plaatst die in uw winkelwagen.

2) U voert uw naam, adres en e-mailadres in.

3) U rekent uw bestelling af met Ideal, Paypal of met uw Creditcard.

4) U ontvangt vervolgens per e-mail een bevestiging en toegangslink naar Mijn Shoebana.

5) Uw bestelling wordt de volgende werkdag afgeleverd.

U kunt vervolgens uw orderstatus raadplegen en uw factuur bekijken op Mijn Shoebana.


Hoe kan ik betalen?

Bij Shoebana kunt u veilig en eenvoudig uw bestelling betalen! U kunt betalen met Ideal (Internetbankieren), Paypal of Creditcard. De betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving.

Optie 1: Betalen met Ideal (Internetbankieren)
U wordt tijdens het betaalproces geleid naar de website van uw eigen bank, waardoor u veilig en vertrouwd uw bestelling kunt afrekenen. Na de betaling wordt u teruggeleid naar Shoebana.nl

Optie 2: Betalen met Paypal of Creditcard
U kunt ook betalen met Paypal of met uw Creditcard. Wanneer u deze optie kiest wordt u geleid naar de beveiligde pagina van Paypal. Daar kunt u kiezen om te betalen met uw Paypal rekening of met uw Creditcard.

U hoeft geen Paypal rekening te hebben om met uw creditcard te betalen. Paypal verzorgt alleen de betaling en zorgt ervoor dat uw creditcardbetaling veilig op onze rekening wordt overgemaakt.


Kan ik ruilen of mijn geld terug krijgen?

Gratis Ruilen - En ook nog snel!
Zijn de kinderschoenen te groot, te klein? U kunt bij Shoebana gratis ruilen! Om welke reden dan ook! Zelfs als de reden van het retourneren is dat de kleur van de kinderschoenen niet bij de schoenenkast past! Met een ruil en retourperiode van 365 dagen hoeft u zich absoluut geen zorgen te maken!

365 Dagen Retourrecht
Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten met plezier en zonder zorgen een aankoop voor hun kind doen. Bij Shoebana krijgt u daarom 365 dagen retourrecht. U heeft 365 dagen de tijd om de kinderschoenen terug te sturen en te ruilen als de kinderschoenen bijvoorbeeld niet passen.

Niet Goed? Geld Terug!
U heeft 365 dagen de tijd om de kinderschoenen terug te sturen. Als u niet wilt ruilen en geen tegoedbon wilt ontvangen, dan kunt u kiezen om uw geld terug te vragen. Het bedrag dat u heeft betaald ontvangt u van ons terug zodra wij de geretourneerde kinderschoenen hebben ontvangen. Het bedrag wordt overgemaakt naar de rekening waarmee u heeft betaald.


Hoe kan ik retourneren? Hoe werkt het?

Na uw bestelling ontvangt u per email een bevestiging met een toegangslink naar Mijn Shoebana. Klik op die link en u kunt direct uw retournering doorgeven. U kunt onze klantenservice doorgeven wat wij voor u kunnen doen, bijvoorbeeld een andere maat reserveren en opsturen.

Plak vervolgens de bijgeleverde retoursticker op het pakket en lever uw pakket af bij een PostNL servicepunt. Er is al betaald voor de retourzending, dus u hoeft niks te betalen bij het postkantoor.

Voorwaarden
Het enige wat wij van u vragen is dat de kinderschoenen in originele verpakking en in dezelfde conditie geretourneerd worden. Dit houdt in dat de kinderschoenen niet beschadigd of belopen zijn.


Contact

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice! Wij helpen u graag!



Live Chat

Klik hier om live met onze klantenservice te chatten. U krijgt direct antwoord op uw vraag. Dit is de snelste manier om u te helpen.


Telefoon

Wilt u ons bellen? Wij helpen u graag via de telefoon! U kunt ons iedere werkdag van 9.00 tot 17.00 bereiken op het nummer 020 2610012.


Wilt u liever een e-mail versturen? Klik hier om naar het contactformulier te gaan. Wij zullen uw bericht zo spoedig mogelijk beantwoorden.

KlantenserviceLivechatTelefoonVeelgestelde Vragen
0 Paar
€0,00
Winkelwagen
Gratis
 
Verzending & Retour
Binnen 24 uur in huis. (meer info)
Meest Gezocht: Paulino, Braqeez, Sandalen.
Klantenservice
Chat Live
020 2610012
Home  >  Veelgestelde Vragen
Vragen? Chat live of bel 020 2610012

Onze Service

Nieuwsbrief

Meld U Aan En Ontvang Direct Uw
10% KortingsCode

Afmelden is altijd mogelijk, met slechts één klik. Shoebana respecteert uw privacy en zal uw e-mail nooit aan derden verschaffen.

Shoebana Op Facebook
Shoebana op Facebook
Top